سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: کامپوننت k2 به چه درد می خوره؟(کسایی که ازش استفاده کردن کمک کنند)

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    نوشته ها
    459
    تشکر
    50
    تشکر شده 17 بار در 14 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ahkazemi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    با درود دوست عزیز سایت جهان اقتصاد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] همچنین [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو ما با k2 تحویل دادیم در مورد بارگذاری عکست بیشتر توضیح بده . اگر عکس رو از قسمت image خود k2 بارگذاری کنی مشکلت حل می شه خود k2 تنظیمات خیلی پیشرفته ای داره در قسمت advance تعریف شده که چه عکس هایی رو نمایش بده و چه عکس هایی رو نمایش نده
    این قالب سی و یک نما تون رو میشه براش هدر گذاشت sj world . من از این قالبهای خبری دوست دارم ولی اغلبشون گرافیک جالبی ندارن. خودتون فارسی کردیدش یا خریدید؟ تو اینترنت هم رایگانش هست هم فروشی همه هم میگن برای ما اصله؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Admin
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    I.R.IRAN
    نوشته ها
    2,630
    تشکر
    721
    تشکر شده 1,289 بار در 853 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط titanpass [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    این قالب سی و یک نما تون رو میشه براش هدر گذاشت sj world . من از این قالبهای خبری دوست دارم ولی اغلبشون گرافیک جالبی ندارن. خودتون فارسی کردیدش یا خریدید؟ تو اینترنت هم رایگانش هست هم فروشی همه هم میگن برای ما اصله؟
    سلام

    الان موضوع تاپیک با موردی که مطرح کردید تناقض داره.
    لطفا سعی کنید که پیرامون موضوع درج شده تاپیک رو پیش ببرید تا استفاده مناسبتری بشه

    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از hamidy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    40
    تشکر
    7
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    اگر میخواید یه جوملای حرفه ای داشته باشید ازش حتما استفاده کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در مورد استفاده ار کدام جوملا
    توسط pes در انجمن نظرات و پيشنهادات
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-08-2012, 11:22 AM
  2. فروشگاه قالب زیر از کامپوننت جوملایی استفاده کرده؟
    توسط yss.ir در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-04-2011, 09:43 AM
  3. استفاده از کامپوننت مامبویی در سایت جوملایی
    توسط الهام در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-24-2008, 10:34 AM
  4. چه هاستهایی برای مامبو خوبن!!
    توسط نوید در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 04-16-2007, 07:31 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •