هم در سایت و هم در پنل ادمین آیکونی برای پاسخ دهی پیدا نکردم!

هم در سایت و هم در پنل ادمین آیکونی برای پاسخ دهی پیدا نکردم!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام.نوشته اصلی توسط ehsanfotoo [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
احتمالا فایلی را که نصب کردید خراب بوده است یا نسخه قدیمی است.
برای این که شما ببینید به این آدرس برید و به قسمت نظرات این آیکون را در نظر ها مشاهده کنید :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاید شما هنوز گزینه پاسخ دادن را فعال نکردید.
برای فعال سازی وارد صفحه این کامپیوننت بشید. روی گزینه یکپارچه سازی کلیک کرده و در صفحه باز شده مقالات جوملا را انتخاب کنید. حال از منو ها ، منوی فعالیت ها را باز کنید.
سپس پاسخ ها را روی بله بگذارید و ذخیره کنید.
موفق و پیروز باشید.
ویرایش توسط Alirs : 01-09-2014 در ساعت 06:17 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)