سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: را هنمایی در مورد چند مشکل نصب جوملا

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    را هنمایی در مورد چند مشکل نصب جوملا

    سلام
    دوستان چند تا سوال دارم لطف کنید راهنمایی ام کنید.

    برای اولین بار با ومپ سرور2.0 شروع به ساختن دیتابیس ودر نتیجه نصب جوملا 2.5 کردم اما مشکل اینجا بود که در این ورژن جوملا هر مطلبی که میخواستم منتشر کنم در صفحه مدیریت تیک منتشر شدن مطلب نشان داده میشد اما مطلب در نمایش سایت دیده نمیشد نهایتا دیتا بیسی که در php My Admin ساخته بودم رو حذف وپوشه جوملا هم از ومپ سرور پاک کردم . اما موقعی که خواستم دوباره جوملا رو نصب کنم در مرحله تنظیمات دیتابیس نصب با مشکل عدم اتصال به پایگاه داده مواجه شدم و چند بار هم مجدد پایگاه داده را نصب کردم اما نتیجه ای نداشت.
    الان هم وقتی میخوام وارد phpMyAdmin شم با صفحه عکس زیر مواجه میشم.

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    که متن خطا رو هم نوشتم:
    خطا
    پيغام MySQL :

    #2003 - Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)


    قبلا هم میخواستم ورژن3.2 جوملا رو نصب کنم میگفت باید php تون رو ارتقا بدید که نفهمیدم منظورش چیه.

    حالا به نظرتون اولا با وجود خطای فوق چطوری میتونم وارد phpMyAdmin شم؟
    دوما مشکل عدم اتصال به پایگاه داده رو که موقع نصب جوملا پیش میاد چطوری حلش کنم؟
    سوما هم چطوری میتنونم php رو ارتقا بدم؟

    ببخشید که مطالب طولانی شد. ممنون از لطفتون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    دروود

    برای استفاده از جوملا 3 و بالا تر باید پی اچ پی 5.3 به بالا مورد استفاده قرار بگیرد

    از چه سیستم عاملی استفاده میکنید ؟

    روی ایکس پی از 2.0i استفاده کنید و برای 8 از اخرین ورژن

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    من از 7 64 بیتی استفاده میکنم ضمنا چطوری میتونم خطایی که موقع ورود به صفحه phpMyAdmin مواجه میشم رو حل کنم؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    بالاخره مشکل حل شد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در موردگذاشتن آهنگ روی سایت جوملایی
    توسط carsworld.ir در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 08-21-2012, 09:19 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-23-2012, 08:06 AM
  3. درخواست راهنمایی از دوستان جوملایی برای شروع کار با جوملا
    توسط meysam_ak در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 06-28-2012, 02:37 PM
  4. درخواست راهنمایی در مورد جابه جایی موقعیت قالب zetes
    توسط arash2880 در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-20-2011, 05:08 PM
  5. راهنمایی در رابطه با راه اندازی یک سایت با بخش هایی مجزا
    توسط daneshpejoo در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.7 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 11-17-2011, 08:19 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •