ممنون از راهنماییتون . من یک ماژول پیدا کردم و نصب کردم .
فولدر عکس رو آپلود کردم . قسمتی که آدرس فولدر عکس رو میخواد چطور باید آدرس دهی کنم ؟
میشه لطفا راهنمایی کنید؟