سلام جمولا رو ارتقا دادم به 2.5.17 ولی دیگه خود سایتم بالا نمی یاد کنترل پنلم بالاس ولی خودش ارور 404 می دهد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] چی کارش کنم

سلام جمولا رو ارتقا دادم به 2.5.17 ولی دیگه خود سایتم بالا نمی یاد کنترل پنلم بالاس ولی خودش ارور 404 می دهد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] چی کارش کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)