باسلام خدمت دوستان جوملایی
بنده اخیرا با مشکلی مواجه شدم که هرچه گشتم به جواب قابل فهمی نرسیدم
من در سایت خود وقتی صفحات جدید ایجاد میکنم،و به آن صفحه میروم تمام ماژول هایی که در صفحه نخست نمایش داده میشود،در آن صفحه نیز نمایش داده میشوند!
مثلا لینک زیر رو ببینید:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من میخوام تمام صفخاتی که از تب های سمت راست باز میشوند،در فرمی به فرم این صفحه نمایش نمایش داده شوند
ولی لینک زیر رو ببینید:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
تمام ماژول های صفحه اول در این صفحه نیز نمایش داده میشوند!!
حتی وقتی من نمایش آنها را بر روی "نمایش تنها در صفحات انتخاب شده" قرار میدهم باز هم فرقی نمیکند!
یعنی علاوه برخانه،در این صفحات جدید ایجاد شده هم نمایش داده میشوند!
بعضی از صفحات به فرم دلخواه بنده نمایش داده میشوند،مانند:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ولی اگه دقت کنین میبینین که عنوان صفحه مرورگر "نینوا" میباشد!
که این هم از آنجایی ناشی میشود که برخی از مدیران سایت بعد از انتشار مطلب نام آن را در جستجوی سایت جستوجو کرده و لینکی که آن میدهد را به صورت مستقیم کپی کرده و به صفحه ای دیگر لینک میکنند!
شرمنده که طولانی توضیح دادم
چون واقعا این مشکل یک هفته ست که اعصابمو داغون کرده
ممنون میشم اگه کمکم کنید
باتشکر
بای






علاقه مندی ها (Bookmarks)