چون با غیر فعال کردن gettextمامبو براتون یه جورایی محدود میشه و کاراییش پایین میاد
پیشنهاد من اینهکه همونجوری که حسین جان گفتن:
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=5633.msg33750#msg33750 date=1175773755]
سلام
اگه بتونيد سرورتون رو عوض كنيد كه بهتره يه سرور سازگار با مامبو پيدا كنيد، يا بيايد رو سرور مامبوسرور بچه ها ميگن خيلي راضي هستند ازش
يا علي
[/quote]
واقعا آخرشه!!!
من باهاش کار کردم که میگم.

پیروز باشید