من اون خط را مقدارش را 1 کردم درست شد ولی حالا بعضی قسمت هاش انگلیسی , امکان تغییر سرور هم نیست باید چی کار کنم؟
:-\

من اون خط را مقدارش را 1 کردم درست شد ولی حالا بعضی قسمت هاش انگلیسی , امکان تغییر سرور هم نیست باید چی کار کنم؟
:-\
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)