من یه جوملای دیگه از یه سایت دیگه دانلود کردم.
داستان همینی بود که گفتم. از ساخت بانک جلو تر نمیره.

من یه جوملای دیگه از یه سایت دیگه دانلود کردم.
داستان همینی بود که گفتم. از ساخت بانک جلو تر نمیره.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مسئولین سایت هستییییید آیاا؟
حداقل اگر هستید بیاید بگید که هستید
انگار کسی اینجا نیست که بدونه راه حل این مشکل چی هست!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
بنظر این سایت تنها منتخب عنوان مترجم برگزیده هست. بنابر این زیاد توقع پشتیبانی نداشته باشید.
همینم که جوملا رو فارسی کرده اند کار بزرگیه و دستشون درد نکنه.
فکر کنم بیشتر از کاربران انجمن باید انتظار پاسخ داشته باشیم تا از مسئولان سایت.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوستان لطفا صبور باشین کلی سوال بی پاسخ هست منم یه کاربر عادیم دیدم که مسئولین وقت نمی کنن رسیدگی کنن چند روزیه که دارم سوالا رو جواب میدم، اما حل این مشکل
1- آخرین نسخه xampp رو نصب کنید. برای جوملا 3 بهتره و کلا از wamp بهتره (تجربه شخصی)
2- اگه مشکل حل نشد مراحل زیر رو با دقت طی کنید:
برید به مسیر زیر:
libraries/joomla/filter/input.php
با استفاده از notepad یا notpad++ خطوط زیر رو پیدا کنید
$source = preg_replace('/&#(\d+);/me', "utf8_encode(chr(\\1))", $source); // decimal notation
$source = preg_replace('/&#x([a-f0-9]+);/mei', "utf8_encode(chr(0x\\1))", $source); // hex notation
و با این کد ها جایگزین کنید:
$source = preg_replace_callback('/&#x(\d+);/mi', function($m){return utf8_encode(chr('0x'.$m[1]));}, $source); // decimal notation
$source = preg_replace_callback('/&#x([a-f0-9]+);/mi', function($m){return utf8_encode(chr('0x'.$m[1]));}, $source); // hex notation
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
جواب نمیده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اینو نصب کن
یا آخرین ورژن xampp
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز ممنون از تلاشتان برای رفع مشکل مانوشته اصلی توسط arsham0151 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در مرحله نهایی نصب wamp خطای dll میگیرم بعد از 3 هفته هنوز متاسفانه درجا می زنم
اگر راهی یافتید خواهش می کنم به من هم اطلاع دهید
ncc.iran[@]gmail.com
انواع زمپ و ومپ را تست کردم انگار این جوملا برای ویندوز 7 ساخته نشده است
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام خدمت دوستان
wamp رو بیخیال شین.
من xampp رو تو خونه نصب کردم. از اونجایی که آنتی ویروس ندارم. موقع اجرای سرویسهای زمپ، فایروال ویندوز پیام میداد و از اجرای سرویسها جلوگیری میکرد.
بعد از تنظیم فایروال، بدون هیچ مشکلی جوملا نصب و راه اندازی شد.
هنوز تو محل کارم که مدام در مرحله نصب بانک اطلاعاتی گیر میکرد آزمایش نکردم. به امیدخدا شنبه بررسی میکنم و گزارش میدم.
فعلا تو خونه مشکل حل شد.
![]()
![]()
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مشکل رفع شد. (حداقل برای من)
تاپیک (رفع مشکل ایجاد بانک اطلاعاتی هنگام نصب) را ملاحظه بفرمایید.
لطفا اگر جواب گرفتید، اطلاع بدید.
ممنون
ویرایش توسط emoshiri : 05-24-2014 در ساعت 06:06 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام من هم این مشکل رادارم درموقع نصب درلوکال درمرحله دیتابیس میمونه وجلونمیره نرم افزارشبیه سازxampp اخرین ورژن است
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)