فایل dll رو دانلود کنید و نصب کنید، مشکل حل خواهد شد

فایل dll رو دانلود کنید و نصب کنید، مشکل حل خواهد شد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مشکل حل نشد
چون وینوز 7 را تازه نصب کردم ظاهرا یکسری توابع ++c را لازم دارد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خب اونا رو هم نصب کنید netframwork. هم نصب کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
در لینک زیر درخصوص مشکل فایل dll کامل توضیح داده شده است.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
امیدوارم که مشکلتون حل بشه
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوستان سلام بنده هم همین مشکل شما رو داشتم
که خدا رو شکر با این راه حل به نتیجه رسیدم
اول تمام نرم افزار های شبیه ساز رو از رو سیستم حذف کنید
بعد یه مرتبه سیستم رو ریستارت کنید
نرم افزار ampps نسخه 2.4 رو از این وب سایت دانلود کنید و نصب کنید متناسب با سیستم عاملتون (windows)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
لینک دانلود : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوستان عزیز من روی ویندوز 7، 32 بیتی و 8.1، 64 بیتی زمپ رو نصب کردم.
اون dll هایی که کمه را میتونید جداگانه نصب کنید در اینترنت یه جستجو برای دانلودشون بزنید.
راه حل مشکل نصب نشدن در هنگام ایجاد بانک اطلاعاتی هم در تاپیک " رفع مشکل ایجاد بانک اطلاعاتی هنگام نصب" درج شده.
اگه حال جستجو نداری اینم راه حل مشکل:
1- من زمپ نصب کردم. شما هم نصب کنید!
2- ابتدا فایروال مربوط به ضدویروس و یا ویندوز را بررسی کنید. ممکن است جلوی فعالیت سرویسهای زمپ را گرفته باشند.
3- در شاخه xampp و زیرشاخه PHP فایل php.ini را ویرایش کنید.
4- دنبال رشته max_execution_time بگردید.
5- مقدار آنرا روی 300 تنظیم کنید. حتی با 150 هم جواب داد. اگه نشد عدد را بالا ببرید.
6- فایل مربوطه را ذخیره کنید.
7- زمپ را دوباره اجرا کرده و آپاچی و مای اس کیو ال را استارت کنید!
همین
موفق باشید.
ویرایش توسط emoshiri : 06-01-2014 در ساعت 03:11 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من هم از قسمت پایگاه داده نتونستم جلوتر برم.هی داره دوره خودش میچرخه؟؟؟؟
کسی نیست مشکل ما رو حل کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
---
با سلام من هنگام نصب جوملا روی wampserver2.4 در ویندوز7 64bit مرحله 4 (ایجاد دیتا بیس) هنگ می کنه و دیگه جلوتر نمی ره روی ... لطف کنید اگه کسی راه حلی داره ارائه کنه .
با تشکر .
ویرایش توسط mersad : 07-21-2014 در ساعت 01:06 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نوشته اصلی توسط emoshiri [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام من انجام دادم مشکل حل نشد درمرحله لود میمونه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوستان ومپ نسخه 2 نصب کنید.مشکل حل میشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز ومپ ورژن 2 php ورژن های بالا رو پشتیبانی نمیکنه ... از جمله جوملا 3نوشته اصلی توسط takarchict [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)