-
lمشکل هنگام نصب جوملا 2.5
سلام
من هم مثل سایرین سعی کردم جوملا 3.2 را اول با wampserver نصب کنم که در مرحله تشکیل جداول و تنظیم پایگاه داده مدت ها معطل میمونه و جلو نمیره
این کارو با xamp هم آز مایش کردم در مورد جوملا 2.5 و 3.2 هم تست کردم هر بار در همان مرحله پایگاه داده گیر میکنه از مدیران مطلع سایت خواهش دارم بررسی کنند که اگر اشکالی در روشهای نصب برنامه هست مرا یاری کنند.
با تشکر
Win 7 32bit
localhost
Apache/2.4.9
PHP/5.5.11
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-19-2014 09:07 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
کمک فوری لطفا- در مرحله ایجاد جداول گیرمی کنم

دوستان مطلع در جوملا لطفا کمک کنید این مشکل که اکثر ماهارا درگیر کرده حل شود
مثل اینکه جوملا یا نرم افزار سرور مجازی با ویندوز 7 مشکل دارد
من قبلا لوکال نصب کرده بودم مشکلی نداشتم
اینبار روی ویندوز 7 - 32بیتی دو ورژن از
XAMPP Version 1.8.3
را نصب کردم در مرحله ایجاد جداول گیر میکند - در دیتابیس جداول جوملا هم ساخته شده است ولی از این مرحله جلوتر نمی رود
آیا راهی برای میانبر زدن از این مرحله وجود دارد ؟
کدام فایل را ویرایش کنیم؟
آیا کسی تکنون روی لوکال ویندوز 7 جوملا 3.2 نصب کرده؟
ممنون از اینکه برای حل مشکل ما وقت میگذارید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
لطفا xampp
نرم افزار زمپ را که با ویندوز 7 مشکل ندارد برای تست به ما هم بفرستید
یک هفته است هنوز نتوانستم جوملا را روی لوکال نصب کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
برنامه نصب جوملا در این قسمت گیر میکنه
آیا کسی می تواند راهنمایی کند
<script type="text/javascript">
jQuery(function()
{
doInstall();
});
function doInstall() {
if(document.getElementById('install_progress') != null) {
Install.install(['Database_backup','Database','Config']);
} else {
(function(){doInstall();}).delay(500);
}
}
</script>
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
من هم با جوملا 2.5.20 و xamp و wamp روی ویندوز 7 - 32 بیت و با Google Chrom در همین مرحله گیر کردم. ولی با Internet explorer دیگه گیر نکرد.
رفت بانک اطلاعاتی رو ساخت ولی بدون هیچ پیامی دوباره برگشت به همون مرحله ایجاد پایگاه اطلاعاتی. هر چی هم تکرار میکنم میره بانکو میسازه و دوباره برمیگره همون مرحله و دیگه جلوتر نمیره؟
چیکار کنیم حالا؟

جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با تشکر از مسئولین سایت و مترجمین برگزیده جوملای فارسی
ما هنوز لنگیما.
یه راه حلی یه پاسخی یه بررسی یه چیزی بگین ما بدونیم شما مطالب رو میخونین و دارین بررسی میکنین.
حداقل یکی یه راه کار دستی بگه تا مشکل موقتا" حل بشه تا بعد.منتظریما.
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
من هم همین مشکل رو دارم
جوملا 2.5 رو از همین سایت گرفتم و روی localhost win 7 32bit با xampp نصب کردم
ولی وقتی به صفحه دیتابیس میرسه فقط میچرخه و به مرحله بعدی نمیره!!!!
اگر کسی بلد هست که یاد بده،اگر هم بلد نیست که هیچی!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
والا من با عوض کردن کروم و استفاده از اکسپلورر مشکل درجا زدنم حل شد ولی بعد از ساخته شدن جداول بانک اطلاعاتی بر میگرده به همون صفحه و این مشکل همینطور ادامه داره 
---
من یه جوملای دیگه از یه سایت دیگه دانلود کردم.
داستان همینی بود که گفتم. از ساخت بانک جلو تر نمیره.
ویرایش توسط mersad : 05-24-2014 در ساعت 10:35 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
من یه جوملای دیگه از یه سایت دیگه دانلود کردم.
داستان همینی بود که گفتم. از ساخت بانک جلو تر نمیره.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
مسئولین سایت هستییییید آیاا؟
حداقل اگر هستید بیاید بگید که هستید
انگار کسی اینجا نیست که بدونه راه حل این مشکل چی هست!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)