با سلام خدمت دوستان
wamp رو بیخیال شین.
من xampp رو تو خونه نصب کردم. از اونجایی که آنتی ویروس ندارم. موقع اجرای سرویسهای زمپ، فایروال ویندوز پیام میداد و از اجرای سرویسها جلوگیری میکرد.
بعد از تنظیم فایروال، بدون هیچ مشکلی جوملا نصب و راه اندازی شد.
هنوز تو محل کارم که مدام در مرحله نصب بانک اطلاعاتی گیر میکرد آزمایش نکردم. به امیدخدا شنبه بررسی میکنم و گزارش میدم.
فعلا تو خونه مشکل حل شد.
![]()
![]()
![]()





علاقه مندی ها (Bookmarks)