سلام من کیوننا 3 رو نصب کردم میخوام تو صفحه ی جدا گانه باز بشه یعنی تمام صفحه با قالب خودش نمیدونم چطور اینکار رو انجام بدم
زمان ارسال موضوع جدید پیام میده( شما اجازه شروع یک موضوع جدید را ندارید!)
لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام من کیوننا 3 رو نصب کردم میخوام تو صفحه ی جدا گانه باز بشه یعنی تمام صفحه با قالب خودش نمیدونم چطور اینکار رو انجام بدم
زمان ارسال موضوع جدید پیام میده( شما اجازه شروع یک موضوع جدید را ندارید!)
لطفا راهنمایی بفرمایید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)