سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: سوال در مورد تنظیمات کی تو

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    663
    تشکر
    109
    تشکر شده 9 بار در 9 ارسال

    سوال در مورد تنظیمات کی تو

    سلام
    ای بخشو ببیند
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    با کی تو ایجاد کردم چطور میتونم مرتبش کنمو شکلو شمایل بهتری به این بخش بدم؟
    در منوی ها بالا زیر منوهای منوی معرفی اساتید با کی تو ایجاد شده
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    مرسی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    خور - لارستان
    نوشته ها
    2,862
    تشکر
    109
    تشکر شده 836 بار در 779 ارسال
    سلام
    منظورتون از مرتب سازی چی بود مه که به هم ریختگی ندیدم جز اینکه تصاویر در سمت چپ قرار دارند که گشتم کد رو بهتون بدم راست چین کنید اما داره از فایل های rtl شده فراخوانی میشه
    با سی اس اس های فوکاگالری مراجعه کنید و در قسمت rtl باید float left رو به right تغییر بدید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    663
    تشکر
    109
    تشکر شده 9 بار در 9 ارسال
    بخشید لینکو اشتباه ارسال کردم اینه منطورم کی تو بود [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. 1 من تو زمینه تنظیمات دیتا بیس گیر کردم تو را خدا کمک کنید؟
    توسط kerman11084 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 02-09-2013, 05:03 PM
  2. 1 نمایش مجموعه های تو در تو به صورت درخت تاشو
    توسط friend1383 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-14-2012, 08:22 AM
  3. کامپوننت ایجاد بی نهایت مجموعه تو در تو
    توسط mahdi.manian در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 11-09-2011, 09:40 AM
  4. کامپوننت یا ماژول یا پلاگینی برای ارسال مطلب تو سایت تو
    توسط danilaa در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-30-2010, 12:35 PM
  5. سلام-من تو يه تاپيك قبلي در مورد ساخت سايت خبري سوال كرد
    توسط emad.h در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-05-2007, 09:17 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •