میدونم مرصاد جون.
ولی هسته این اسکریپت جوملا است و ئقتی که نصبش میکنی هیچ تفاوتی با نصب جوملا نداره.
دقیقا مثه این میمونه که من یه بسته نصبی جوملا رو نصب میکنم.
اون خطا رو برطرف کردم حالا این رو میده :
Illegal key characters in global data
برای این باید چه کنم.
حتی برای ورود به بخش مدیریت هم اینو میده و وارد صفحه لاگین نمیشه





علاقه مندی ها (Bookmarks)