با سلام من با نرم افزار wampserver کار میکنم میخواستم بدونم پایگاه داده رو چی بذارم که erorr نده در ضمن من اون اموزش تو ویکی رو هم خوندم ولی تو اون ننوشته بود

با سلام من با نرم افزار wampserver کار میکنم میخواستم بدونم پایگاه داده رو چی بذارم که erorr نده در ضمن من اون اموزش تو ویکی رو هم خوندم ولی تو اون ننوشته بود
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مطمئنی آموزش ها رو خوندی؟ توش دقیقا و واضح نوشته حالا اگه خوندی من دیگه لینک آموزش بهت نمیدم:
اول برو به این مسیر : localhost/phpmyadmin و یه دیتابیس بساز مثلا به اسم joomla
برگرد به مسیر نصب و در قسمت دیتابیس اینها رو وارد کنید :
نام میزبان : localhost
نام پایگاه داده : joomla
نام کاربری : root
پسورد :
پسور رو خالی بزار و نام پایگاه هم هرچی ساختی قرار بده
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)