با سلام
دوستان برای سایت دو زبانه از چه روشی استفاده کنم؟
غیر از نصب دو هسته جدا و مدیریت جداگانه هر کدام؟

با سلام
دوستان برای سایت دو زبانه از چه روشی استفاده کنم؟
غیر از نصب دو هسته جدا و مدیریت جداگانه هر کدام؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)