من چند زبانه بودن رو در بخش مدیریت انجام نداده بودم الان انجام دادم و این پیام رو دیدم.[IMG]C:\Users\BEHNAM\Desktop\error.2.jpg[/IMG]

من چند زبانه بودن رو در بخش مدیریت انجام نداده بودم الان انجام دادم و این پیام رو دیدم.[IMG]C:\Users\BEHNAM\Desktop\error.2.jpg[/IMG]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)