سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: ریختن سایت روی سی دی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : ریختن سایت روی سی دی

    دوست عزیز برای نمایش یک فایل php ابتدا باید آنرا برای کامپیوتر و نرم افزار های بروزر مثل اینترنت اکسپلور قابل فهم کرد.
    همان طور که می دانید فایلهای php به سرور فرمان می دهند تا صفحات html قابل فهم برای browser ها تولید نمایند و با استفاده از فرامینی که سرور ها از فایلهای مادر مثل php می گیرند جایگاه و حالت هر کدام از اجزائ صفحات برای browser ها معیین میگردد.
    پس برای ایجاد یک صفحه قابل رویت باید برنامه ای داشت تا رابط بین فایل مستر و بروزر (browser) شود.
    لذا باید حتما یک سرور مجازی برای این امر نصب گردد که مراحل نصب را تحمیل میکند.
    چون سرورها تماما نیاز به فایلهای بچ دارند که باید قابلیت خواندن و نوشتن داشته باشند و در سی دی این امر امکان وجود ندارد.

    لذا در اینجا شما باید به برنامه نویسی و تغییر مکانیزم سرور روی بیاورید تا اطلاعات مورد نظر در ram ذخیره شود.

    که در صورت نیاز به این کار در همین تاپیک در خواست نمایید تا کمکتان کنم

    اما راه آسان تر این است تا با برنامه teleport از سایت مورد نظر نسخه html تهیه نمایید و سپس با فایل AutoRun.ini به ایندکس مربوطه کاماند ران بدهید و در سی دی رایت کنید.


    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •