البته من هم یک راه حل ارائه بدم.
می تونید سایت رو به صورت آفلاین ذخیره کنید، بعد بریزید روی CD ; که نیاز به هیچ سرور یا برنامه خاصی برای اجرای اون نباشه.
WebHtt Track
Offline Explorer
دو نرم افزار هستند که از سایت هایی مثل p30download می تونید دریافت کنید و سایت موردنظرتون رو روی دیسک سخت ذخیره کنید تا بتونید به صورت آفلاین استفاده کنید.
ضمنا برای ساخت autorun کافی هست یک فایل با نام autorun.inf در روت CD بسازید و این کد ها رو داخلش قرار بدید.
که Yourfile.htm رو به فایلی که قرار هست به صورت خودکار اجرا بشه، و نام فایل آیکون که آیکون درایو شما رو نشون میده تغییر بدیدکد:[autorun] OPEN=Yourfile.htm ICON=yourIcon.ico





علاقه مندی ها (Bookmarks)