سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: تنضیمات smtp برای تنظیمات ایمیل در جوملا- استفاده از ایمیل یاهو یا جی میل

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    122
    تشکر
    38
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال

    تنضیمات smtp برای تنظیمات ایمیل در جوملا- استفاده از ایمیل یاهو یا جی میل

    سلام.

    من می خواهم در تنضیمات کلی-تنظیمات ایمیل به جای استفاده از ایمیل هاست از ایمیل آدس دیگری مانند یاهو یا جی میل استفاده کنم . تنظیمات را باید چطوری اعمال کنم؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    631
    تشکر
    14
    تشکر شده 156 بار در 145 ارسال
    در دستورالعمل های این دو سایت (یاهو و جیمیل) تنظیمات smtp و غیره آورده شده، شما فقط کافیه جایگزین کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    122
    تشکر
    38
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط arsham0151 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    در دستورالعمل های این دو سایت (یاهو و جیمیل) تنظیمات smtp و غیره آورده شده، شما فقط کافیه جایگزین کنید
    ممنون دوست عزیز ولی از کجا باید پیداش کنم .نتونستم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    631
    تشکر
    14
    تشکر شده 156 بار در 145 ارسال
    گوگل کنید gmail smtp

    همه نتایج صفحه اول نیاز شما رو برطرف می کنه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. کاربر مقابل از arsham0151 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. تنظیمات smtp برای استفاده از سرور google app
    توسط webneshin در انجمن مدیریت جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 03-28-2012, 08:59 AM
  2. استفاده از Smtp جیمیل در smf
    توسط kateb در انجمن مدیریت SMF
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 05-08-2008, 05:59 PM
  3. استفاده از SMTP
    توسط agri در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-31-2007, 08:25 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •