سلام.
من می خواهم در تنضیمات کلی-تنظیمات ایمیل به جای استفاده از ایمیل هاست از ایمیل آدس دیگری مانند یاهو یا جی میل استفاده کنم . تنظیمات را باید چطوری اعمال کنم؟

سلام.
من می خواهم در تنضیمات کلی-تنظیمات ایمیل به جای استفاده از ایمیل هاست از ایمیل آدس دیگری مانند یاهو یا جی میل استفاده کنم . تنظیمات را باید چطوری اعمال کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
در دستورالعمل های این دو سایت (یاهو و جیمیل) تنظیمات smtp و غیره آورده شده، شما فقط کافیه جایگزین کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ممنون دوست عزیز ولی از کجا باید پیداش کنم .نتونستمنوشته اصلی توسط arsham0151 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
گوگل کنید gmail smtp
همه نتایج صفحه اول نیاز شما رو برطرف می کنه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)