سلام دوستان
من تازه شروع به مار با جوملا کردم قالب رو نصب کردم ولی وقتی میرم تو سایت ی سری نوشته وسط قالب نوشته ک نمدونم چی کار باید بکنم؟؟؟
با xampp 1.7 , joomla 3.1 نصب کردم
عکسش هم گذاشتم
لطفا راهنماییم کنید
ممنون میشم
![]()

سلام دوستان
من تازه شروع به مار با جوملا کردم قالب رو نصب کردم ولی وقتی میرم تو سایت ی سری نوشته وسط قالب نوشته ک نمدونم چی کار باید بکنم؟؟؟
با xampp 1.7 , joomla 3.1 نصب کردم
عکسش هم گذاشتم
لطفا راهنماییم کنید
ممنون میشم
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
داره به دوتا ماژول زیر گی رمیده
غیر فعالشون کنید
اگر لازمه به آخرنی نسخه به روز رسانیکنید
mod_bt_login
mod_bt_contentslider
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ممنون از راهنمایتون
اینکار را چطور میشه انجام داد؟؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
برای غیر فعال کردن ماژول هانوشته اصلی توسط mehrdadshirazi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از منوی افزونه ها گزینه ی مدیریت مازول ها رو انتخاب کن
برای غیر فعال کردن ماژول مربوطه ابتدا اون رو انتخاب کن و سپس دکمه ی منتشر نشده روبزن
موفق باشی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ممنون از راهنمایتون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)