-
با سلام
ممنونم از شما واحدهای پول همه فعال هستند من به دیتابیس رفتم و حتی واحد پول ریال ایران رو به تومان تغییر دادم الان فقط ریال تغییر کرده و شده تومان ولی باز هم وقتی زبان رو عوض می کنم و انگلیسی انتخاب می کنم و واحد پول رو به دلار باز هم علامت دلار نمیاد و می نویسه تومان با اینکه علامت دلار تو تابع واحد دلار هستش به نظر شما من چکار کنم؟ من یوزر و پس رو به صورت پ.خ برای شما می فرستم اگه میشه یه نگاهی بندازید ممنون می شم. با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-23-2014 03:13 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
تنظمیاتتون یه جا ایراد داشت فعال کرذدم واسه انتخاب چند واحد ارزی
من فکر کنم پلاگین هم نیاز دارید که نصب کنید اما چون تست نکردم نمی دونم
سری به این لینک بزنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)