-
با سلام
ممنونم از شما واحدهای پول همه فعال هستند من به دیتابیس رفتم و حتی واحد پول ریال ایران رو به تومان تغییر دادم الان فقط ریال تغییر کرده و شده تومان ولی باز هم وقتی زبان رو عوض می کنم و انگلیسی انتخاب می کنم و واحد پول رو به دلار باز هم علامت دلار نمیاد و می نویسه تومان با اینکه علامت دلار تو تابع واحد دلار هستش به نظر شما من چکار کنم؟ من یوزر و پس رو به صورت پ.خ برای شما می فرستم اگه میشه یه نگاهی بندازید ممنون می شم. با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-23-2014 03:13 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)