با سلام و خسته نباشید...
من این کامپوننت رو روی جوملا آپ کردم و الان نصبه...همین طور نرم افزارش رو هم روی لپ تاپم نصب کردم...باهاش یه فایل اس دبلیو اف هم ساختم...نرم افزار بهم یه کد اچ تی ام ال داد...حالا نمیدونم که این کد رو باید کجای کامپوننت بزارم... یکمی مبتدیم و دارم با تجربه درست کردن سایت یه چیزایی یاد میگیرم...ممنون میشم اگه کمکم کنید...





علاقه مندی ها (Bookmarks)