سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: مشكل با مگامنو: سطح سوم

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    27
    تشکر
    9
    تشکر شده 5 بار در 3 ارسال

    مشكل با مگامنو: سطح سوم

    سلام دوستان
    عرض ادب
    اين سايت رو ببينين لطفا:


    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]


    مشكلي كه دارم اينه كه تو منوي بالاي سايت، زير منوي سطح سوم ميره زيرِ منوي سطح دوم. هركاري ميكنم نميتونم درستش كنم.
    براي اينكه مشكل روببينين، موس رو ببرين روي گزينه منوي "گروه هاي آموزشي"،‌ وقتي سطح دوم باز ميشه، اگر روي هركدوم از گزينه ها برين، ميبينين كه زيرمنوش ميره زير.
    كسي ميتونه كمك كنه لطفا؟
    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    خور - لارستان
    نوشته ها
    2,862
    تشکر
    109
    تشکر شده 836 بار در 779 ارسال
    نزدیک ترین حدسی که می تونم بزنم اینه که به دلیل استفاده از فونت فیس باید چنین مشکلی پیش اومده باشه
    قالب انگلیسی sj education رو در فولدر دیگه نصب کنید ببینید باز هم این مشکل در نسخه انگلیسی وجود داره یا خیر
    اگر بله در iii_level در css های منو مشکلی وجود داره که باید با دقت بررسی بشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از RezaDesign عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    227
    تشکر
    6
    تشکر شده 39 بار در 32 ارسال
    ه...
    مشکلی نیست برید تو تنظیمات مگامنو تون بعد drop down menu رو از حالت Right به Left تنظیم کنین همین
    یا اگر تنظیماتش نبود با چندتا کد حل میشه>>>
    در ضمن یه مقدار بررسی دقیق تر کردم یه چند تا کد css ش رو باید بررسی بشه که من دسترسی ندارم>>
    ویرایش توسط Hamed2008 : 08-20-2014 در ساعت 10:14 PM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. کاربر مقابل از Hamed2008 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  7. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    193
    تشکر
    18
    تشکر شده 137 بار در 103 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtabapordel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام دوستان
    عرض ادب
    اين سايت رو ببينين لطفا:


    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]


    مشكلي كه دارم اينه كه تو منوي بالاي سايت، زير منوي سطح سوم ميره زيرِ منوي سطح دوم. هركاري ميكنم نميتونم درستش كنم.
    براي اينكه مشكل روببينين، موس رو ببرين روي گزينه منوي "گروه هاي آموزشي"،‌ وقتي سطح دوم باز ميشه، اگر روي هركدوم از گزينه ها برين، ميبينين كه زيرمنوش ميره زير.
    كسي ميتونه كمك كنه لطفا؟
    ممنون
    سلام
    کد زیر رو در css اصلی قالب قرار بدید:

    ul.navirtl div.mega-col.more {

    overflow: visible;

    }



    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. کاربر مقابل از ezoji عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  9. #5

    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    27
    تشکر
    9
    تشکر شده 5 بار در 3 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ezoji [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام
    کد زیر رو در css اصلی قالب قرار بدید:

    ul.navirtl div.mega-col.more {

    overflow: visible;

    }



    موفق باشید

    سلام
    خيلي ممنون
    درست شد
    فقط الان يه مشكل ديگه اينه كه سطح چهارم رو درست به صورت زيرمنوي كشويي نمايش نميده و تو همون سطح سوم نمايشش ميده. توي سايت ميتونين ببينين.
    براي اين مشكل هم راه حلي دارين؟
    باز هم ممنونم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #6

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    193
    تشکر
    18
    تشکر شده 137 بار در 103 ارسال
    سلام
    نمیدونم از چه مگا منویی استفاده میکنید ! اما فکر میکنم برای این که لایه چهارم به صورت کشویی نمایش داده بشه ، باید یک جایی در ماژول یا تنظیمات منو در قالب چنین گزینه ای وجود داشته باشه و بشه اون رو فعال کرد.
    درست کردن این قسمت با css کار سخت و زمانبریه و باید خود ماژول یا قالب چنین قابلیتی داشته باشه.
    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #7

    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    27
    تشکر
    9
    تشکر شده 5 بار در 3 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ezoji [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام
    نمیدونم از چه مگا منویی استفاده میکنید ! اما فکر میکنم برای این که لایه چهارم به صورت کشویی نمایش داده بشه ، باید یک جایی در ماژول یا تنظیمات منو در قالب چنین گزینه ای وجود داشته باشه و بشه اون رو فعال کرد.
    درست کردن این قسمت با css کار سخت و زمانبریه و باید خود ماژول یا قالب چنین قابلیتی داشته باشه.
    موفق باشید
    ممنون
    مگامنوي خود قالبه. تو تنظيماتش هم داره كه تا سطح 9 رو ساپورت كنه. ولي اينجوري ميشه. به هرحال ممنون كه وقت گذاشتين

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-10-2012, 05:26 AM
  2. سول در مورد صفحه اول جوملا
    توسط msasan1367 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 11-08-2010, 11:30 AM
  3. سول در مورد ویرچومارت
    توسط ehsa2009 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-16-2010, 02:37 PM
  4. سومین سالگرد مامبولرن مبارک
    توسط علیرضا در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 02-05-2009, 03:30 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •