-
مشكل با مگامنو: سطح سوم
سلام دوستان
عرض ادب
اين سايت رو ببينين لطفا:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مشكلي كه دارم اينه كه تو منوي بالاي سايت، زير منوي سطح سوم ميره زيرِ منوي سطح دوم. هركاري ميكنم نميتونم درستش كنم.
براي اينكه مشكل روببينين، موس رو ببرين روي گزينه منوي "گروه هاي آموزشي"، وقتي سطح دوم باز ميشه، اگر روي هركدوم از گزينه ها برين، ميبينين كه زيرمنوش ميره زير.
كسي ميتونه كمك كنه لطفا؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-20-2014 07:05 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
نزدیک ترین حدسی که می تونم بزنم اینه که به دلیل استفاده از فونت فیس باید چنین مشکلی پیش اومده باشه
قالب انگلیسی sj education رو در فولدر دیگه نصب کنید ببینید باز هم این مشکل در نسخه انگلیسی وجود داره یا خیر
اگر بله در iii_level در css های منو مشکلی وجود داره که باید با دقت بررسی بشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از RezaDesign عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
ه...
مشکلی نیست برید تو تنظیمات مگامنو تون بعد drop down menu رو از حالت Right به Left تنظیم کنین همین
یا اگر تنظیماتش نبود با چندتا کد حل میشه>>>
در ضمن یه مقدار بررسی دقیق تر کردم یه چند تا کد css ش رو باید بررسی بشه که من دسترسی ندارم>>
ویرایش توسط Hamed2008 : 08-20-2014 در ساعت 10:14 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از Hamed2008 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-

نوشته اصلی توسط
mojtabapordel
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام دوستان
عرض ادب
اين سايت رو ببينين لطفا:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مشكلي كه دارم اينه كه تو منوي بالاي سايت، زير منوي سطح سوم ميره زيرِ منوي سطح دوم. هركاري ميكنم نميتونم درستش كنم.
براي اينكه مشكل روببينين، موس رو ببرين روي گزينه منوي "گروه هاي آموزشي"، وقتي سطح دوم باز ميشه، اگر روي هركدوم از گزينه ها برين، ميبينين كه زيرمنوش ميره زير.
كسي ميتونه كمك كنه لطفا؟
ممنون
سلام
کد زیر رو در css اصلی قالب قرار بدید:
ul.navirtl div.mega-col.more {
overflow: visible;
}
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از ezoji عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-

نوشته اصلی توسط
ezoji
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
کد زیر رو در css اصلی قالب قرار بدید:
ul.navirtl div.mega-col.more {
overflow: visible;
}
موفق باشید
سلام
خيلي ممنون
درست شد
فقط الان يه مشكل ديگه اينه كه سطح چهارم رو درست به صورت زيرمنوي كشويي نمايش نميده و تو همون سطح سوم نمايشش ميده. توي سايت ميتونين ببينين.
براي اين مشكل هم راه حلي دارين؟
باز هم ممنونم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
نمیدونم از چه مگا منویی استفاده میکنید ! اما فکر میکنم برای این که لایه چهارم به صورت کشویی نمایش داده بشه ، باید یک جایی در ماژول یا تنظیمات منو در قالب چنین گزینه ای وجود داشته باشه و بشه اون رو فعال کرد.
درست کردن این قسمت با css کار سخت و زمانبریه و باید خود ماژول یا قالب چنین قابلیتی داشته باشه.
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
ezoji
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
نمیدونم از چه مگا منویی استفاده میکنید ! اما فکر میکنم برای این که لایه چهارم به صورت کشویی نمایش داده بشه ، باید یک جایی در ماژول یا تنظیمات منو در قالب چنین گزینه ای وجود داشته باشه و بشه اون رو فعال کرد.
درست کردن این قسمت با css کار سخت و زمانبریه و باید خود ماژول یا قالب چنین قابلیتی داشته باشه.
موفق باشید
ممنون
مگامنوي خود قالبه. تو تنظيماتش هم داره كه تا سطح 9 رو ساپورت كنه. ولي اينجوري ميشه. به هرحال ممنون كه وقت گذاشتين
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)