-
مشکل نصب
سلام خدمت اساتید محترم
من پس از اکسترکت فایل زیپ در دایرکت ادمین در پنجره مرورگر نام سایت رو میارم ولی ارور میده با این پیغام
Welcome to the home of payamras.ir
To change this page, upload your website into the public_html directory
ودیگه جلوتر نمیره حالا نمیدونم چیکار کنم تا بتونم جوملا رو نصب کنم ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-21-2014 08:12 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
صفحه index.html رو حذف کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
اینکارو کردم ولی بازهم نشد به نظرم اساتید این انجمن زیاد به سوالات مطرح شده اهمیت نمیدن یا فقط در سطح بالا کار میکنن یا اینکه زیاد نمیخوان خودشونو درگیر کنن
ویرایش توسط x2222 : 08-25-2014 در ساعت 07:38 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
اساتید همه جا هستند !!!
افرادی که میان اینجا بیشتر برای تبادل اطلاعات میان در کنارش کمک هم می کنن اما باید توجه داشته باشی که این افراد شغل و زندگی دارند و تضمین 100% نیست که همش اینجا باشن
index.html پاک کردی یه ctrl+f5 بگیر لطفاً ، اینم نگاه کن ببین فایل index.php تو مسیر روت هست یا نه ؟ بسته نصبی استفاده می کنی ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با سلام شماردرست میگید همه شغل و زندگی دارن ومن انتظار ندارم که از وقتشون بزنن اما قبلا خیلی بهتر جواب میدادن چون افراد مبتدی مثل من بیشتر وقتها احتیاج به کمک دارن در کل از کمک اساتید تشکر میکنم
من از بسته نصبی استفاده میکنم سایتم رو قبلا راه انداخته بودم با جوملا2.5.9 اما نمیدونم چی شد بعد از یک مدتی خراب شد اومدم که اپدیت کنم به 2.5.24 متاسفانه به مشکل خوردم حالا موندم چیکار کنم چون بعد از اکسترکت کردن هیچ واکنشی نشون نمیده و همونطور که اول ذکر کردم پیغام میده لطفااگر ممکنه کمکم کنید اگرهم ممکن نیست بیخیال.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دروود
فایل زیپ چی هست ؟
از کجا دریافت کردید ؟!
یک اسکرین شات از محتویات اکسترکت شده قرار بدید !
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با سلام ببخشید من جوملا رو در ساب دامین نصب کردم وقتی آدرس ساب دامین میزنم تا به صفحه نصب برم به جاش صفحه وب سرور ویندوز 8 میاد لطقا کمک کنید
ویرایش توسط mersad : 09-03-2014 در ساعت 06:15 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
تمام محتویات پوشه ساب دومین رو قبل از اکسترکت کردن حذف کنید ! و سپس اکسترکت کنید و ادامه بدید !
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با سلام
بنده ی اسکریپت جوملا روی سایت خودم نصب کردم. اولین بار نصب شد و سایت بالا اومد ولی ی خورده مشکل داشت.
دوباره که خواستم نصب کنم. پیام میده میگه که ( مشکل در بر قراری با دیتابیس))) چه کار کنم؟؟ الان جوملا نصب نمیشه:::
لطفا کمکم کنید.
بعدش ی چیز دیگه:: قالب های جوملا بخش ادمین رو از کجا باید رفت::؟؟؟؟
با تشککر

نوشته اصلی توسط
mersad
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
تمام محتویات پوشه ساب دومین رو قبل از اکسترکت کردن حذف کنید ! و سپس اکسترکت کنید و ادامه بدید !
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با سلام
بنده ی اسکریپت جوملا روی سایت خودم نصب کردم. اولین بار نصب شد و سایت بالا اومد ولی ی خورده مشکل داشت.
دوباره که خواستم نصب کنم. پیام میده میگه که ( مشکل در بر قراری با دیتابیس))) چه کار کنم؟؟ الان جوملا نصب نمیشه:::
لطفا کمکم کنید.
بعدش ی چیز دیگه:: قالب های جوملا بخش ادمین رو از کجا باید رفت::؟؟؟؟
با تشککر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)