سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: مشکل نصب

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مشکل نصب

    سلام خدمت اساتید محترم
    من پس از اکسترکت فایل زیپ در دایرکت ادمین در پنجره مرورگر نام سایت رو میارم ولی ارور میده با این پیغام
    Welcome to the home of payamras.ir
    To change this page, upload your website into the public_html directory
    ودیگه جلوتر نمیره حالا نمیدونم چیکار کنم تا بتونم جوملا رو نصب کنم ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    خور - لارستان
    نوشته ها
    2,862
    تشکر
    109
    تشکر شده 836 بار در 779 ارسال
    صفحه index.html رو حذف کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    اینکارو کردم ولی بازهم نشد به نظرم اساتید این انجمن زیاد به سوالات مطرح شده اهمیت نمیدن یا فقط در سطح بالا کار میکنن یا اینکه زیاد نمیخوان خودشونو درگیر کنن
    ویرایش توسط x2222 : 08-25-2014 در ساعت 07:38 PM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    1,475
    تشکر
    40
    تشکر شده 398 بار در 375 ارسال
    اساتید همه جا هستند !!!
    افرادی که میان اینجا بیشتر برای تبادل اطلاعات میان در کنارش کمک هم می کنن اما باید توجه داشته باشی که این افراد شغل و زندگی دارند و تضمین 100% نیست که همش اینجا باشن
    index.html پاک کردی یه ctrl+f5 بگیر لطفاً ، اینم نگاه کن ببین فایل index.php تو مسیر روت هست یا نه ؟ بسته نصبی استفاده می کنی ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    با سلام شماردرست میگید همه شغل و زندگی دارن ومن انتظار ندارم که از وقتشون بزنن اما قبلا خیلی بهتر جواب میدادن چون افراد مبتدی مثل من بیشتر وقتها احتیاج به کمک دارن در کل از کمک اساتید تشکر میکنم
    من از بسته نصبی استفاده میکنم سایتم رو قبلا راه انداخته بودم با جوملا2.5.9 اما نمیدونم چی شد بعد از یک مدتی خراب شد اومدم که اپدیت کنم به 2.5.24 متاسفانه به مشکل خوردم حالا موندم چیکار کنم چون بعد از اکسترکت کردن هیچ واکنشی نشون نمیده و همونطور که اول ذکر کردم پیغام میده لطفااگر ممکنه کمکم کنید اگرهم ممکن نیست بیخیال.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    دروود

    فایل زیپ چی هست ؟
    از کجا دریافت کردید ؟!

    یک اسکرین شات از محتویات اکسترکت شده قرار بدید !

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    با سلام ببخشید من جوملا رو در ساب دامین نصب کردم وقتی آدرس ساب دامین میزنم تا به صفحه نصب برم به جاش صفحه وب سرور ویندوز 8 میاد لطقا کمک کنید
    ویرایش توسط mersad : 09-03-2014 در ساعت 06:15 AM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    تمام محتویات پوشه ساب دومین رو قبل از اکسترکت کردن حذف کنید ! و سپس اکسترکت کنید و ادامه بدید !

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    25
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    با سلام
    بنده ی اسکریپت جوملا روی سایت خودم نصب کردم. اولین بار نصب شد و سایت بالا اومد ولی ی خورده مشکل داشت.
    دوباره که خواستم نصب کنم. پیام میده میگه که ( مشکل در بر قراری با دیتابیس))) چه کار کنم؟؟ الان جوملا نصب نمیشه:::
    لطفا کمکم کنید.
    بعدش ی چیز دیگه:: قالب های جوملا بخش ادمین رو از کجا باید رفت::؟؟؟؟
    با تشککر
    نقل قول نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    تمام محتویات پوشه ساب دومین رو قبل از اکسترکت کردن حذف کنید ! و سپس اکسترکت کنید و ادامه بدید !

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #10

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    25
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    با سلام
    بنده ی اسکریپت جوملا روی سایت خودم نصب کردم. اولین بار نصب شد و سایت بالا اومد ولی ی خورده مشکل داشت.
    دوباره که خواستم نصب کنم. پیام میده میگه که ( مشکل در بر قراری با دیتابیس))) چه کار کنم؟؟ الان جوملا نصب نمیشه:::
    لطفا کمکم کنید.
    بعدش ی چیز دیگه:: قالب های جوملا بخش ادمین رو از کجا باید رفت::؟؟؟؟
    با تشککر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •