-
آیا این سایت با super table به هم می ریزد؟
سلام
من در این سایت و قسمت محصولات از super table استفاده کردم
کد:
http://tinyurl.com/mddfxbx
بعضا سایت بهم می ریزد. (یکی دو بار چند تا از قسمت های محصولات را مشاهده کنید دستتان میاد چی می گم.) من قسمت آخر محصولات یعنی این لینک را
کد:
http://tinyurl.com/k4dkay6
با دقت بیشتری کار کردم و برای طول و عرض جدول و سلولها مقدار دادم. باز فکر می کنم بهم می ریزه. دوستان راهنمایی میفرمایید؟ مشکل از چیه؟ از جدول معمولی استفاد ه کنم؟
با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-27-2014 07:38 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
خواهسمند است لینک ها رو مستقیم بذارید و از قرار دادن لینک های کد شده خود داری فرمایید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
اونموقع میاد تو نتایج گوگل.چکار کنم؟ الان برای باز کردنش مشکلی هست؟
ویرایش توسط reza_pa48 : 08-28-2014 در ساعت 01:58 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دروود
به صورت لینک نگذارید !
به همون روش بالا بگذارید ...
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
من در این سایت و قسمت محصولات از super table استفاده کردم
بعضا سایت بهم می ریزد. (یکی دو بار چند تا از قسمت های محصولات را مشاهده کنید دستتان میاد چی می گم.) من قسمت آخر محصولات یعنی این لینک را
با دقت بیشتری کار کردم و برای طول و عرض جدول و سلولها مقدار دادم. باز فکر می کنم بهم می ریزه. دوستان راهنمایی میفرمایید؟ مشکل از چیه؟ از جدول معمولی استفاد ه کنم؟
با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
چه دلیلی داره که از جدول استفاده می کنید ؟
ماژول sprocket گزینه های موثر تری در اختیارتون قرار می ده
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از hamidy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
این جزو ماژول های اختصاصی راک تمز هست یا بصورت جدا هست؟ دلیل اینکه میفرمایید از جدول استفاده نکنم چیه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
الان نگاه کردم و متوجه شدم این ماژول که شما می فرمایید در صفحه اول این تمپلت استفاده شده. من نی خوام یک جدولی باشه که بتونم پلاگین لایت باکس رو عکسش فعال کنم. اینی که شما می فرمایید این امکان رو نداره که روش لایت باکس رو فعال کرد
الان توصیه می کنید من چی کار کنم؟ از جدول معمولی استفاده کنم یا چی؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)