-
سلام
میخواستم کاربر از درون وب سایت اقدام به درج مطلب بکند
اما برنامه های فرم (rsform) و غیره مناسب این کار نیستند.
در ضمن ، وقت گزینه ایجاد مطلب رو به منو اضافه میکنم ، همه گزینه های جوملا آورده میشه که خیلی بده .
مثلاً وقتی کاربر میخواهد تصویر مطالب رو درج کنه ، پنجره محتوای تصاویر باز میشه که کاربر میتونه همه اطلاعات سیستم رو ببینه .
میخواستم فرمی باشه که هنگام درج مطلب ، تصاویر در یک پوشه پیش فرض آپلود بشه و همه گزینه های ایجاد مطلب نمایش داده نشه .
بهر حال ، الان کامپوننت RSDirectory رو نصب کردم. که تقریباً جواب گرفتم . اما حیف که برخی پیغامها و فرمها به انگلیسی هست و ترجمه نشده.
اگر از دوستان پیشنهادی داره ، ممنون میشم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
09-03-2014 06:27 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)