با سلام.
من جوملا را اکسترکت کردم. بعد از اکسترکت ادرس سایت را که وارد میکنم صفحه ی نصب نمیاد چیکار کنم.
![]()

با سلام.
من جوملا را اکسترکت کردم. بعد از اکسترکت ادرس سایت را که وارد میکنم صفحه ی نصب نمیاد چیکار کنم.
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دقت کن تو روت اکستراکت شده یا داخل پوشه ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
برای من اینه روی کدوم باید باشه؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ببین رو همون وب روت درسته
می ری مرحله بعد
فایل اول آپلود می کنی
بعد که اکستراکت می کنی تو مسیر public_html باید باشه یعنی جومولا رو نباید داخل یه پوشه دیگه اکستراکت کنی
دقت کن اگه اکستراکت شده move کن تو روت
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سایت باز نشد.
چیکار باید کنم؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نمی دونم کجا رو داری اشتباه می کنی ! اگه می تونی دست رسی بده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
پوشه installtion رو حذف کردید ؟!
چک کنید ببینید فایل تنظیمات هست یا خیر ؟ کد های داخل اون رو هم چک کنید
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام.
ممنون از راهنماییتون ولی مشکل از هاست من بئد درونش اطلاعاتی بود که باعت میشد فایل به صورت کامل اکسترکت نشه فایل های اضافی را پاک کردم مشکلم حل شد.
با تشکر فراوان
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)