-
من تونستم مشکلم رو از یک راه فرعی به لطف خدا حل کنم
شاید زیاد به دیتابیس و... ربط نداشته باشه ولی مشکل منو حل کرد. حداقل تو یک مورد که تست کردم جواب گرفتم
با کامپوننت akeeba-backup سایتم تو لوکال رو تبدیل به یک کوئیک استارت کردم. بعد اونو فرستادم تو هاست و بازش کردم
بعد هم مثل یک جوملا نصبش کردم
ازم اسم دیتابیس خواست دادم و اونم خودش اطلاعات رو ایمپورت کرد.
واقعا کامپوننت بسیار مفیدی هستش خوبیش اینه که رایگانه و حتی فارسی شده
کل کارهایی که باید بکنید شاید 10 تا کلیک هم نباشه
من که ازش راضیم خدا هم ازش راضی باشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
09-30-2014 06:29 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)