از لطف دوستان ممنونم.
من اینو نمیدونستم. ممنونشما فکر میکنید داخل سی پنل وقتی فولدری رو باز میکنید رمز بخواد ؟ نه اینکار شدنی نیست
اما
همونطور که فرمودید اگه با استفاده از htaccess و فایل پسورد بخوام برایyoursite.com/administrator پسورد بزارم، بله موقع وارد شدن ابتدا رمز میخواد و بعد هم که رمز ادمین هست.
ولی من میگم اگه از طریق دایرکت ادمین بخوام پسورد بزارم، همونطور که گفتم اقدام کردم ولی موقعی که yoursite.com/administrator را وارد میکنیم هیچ پسوردی نمیخواد ولی اگه از طریق دایرکت ادمین موقع پسورد گذاشتن تیک Protection Enabled رو هم بزارم، اون موقع همون خطایی، که میگه سرور مشکل داره و دسترسی به سرور آپاچی ندارین میده، فک کنم همون خطای 500 هست.
خلاصه اینکه برای نصب افزونه هایی برای فایل منیجر، میگن باید روی پوشه administrator رمز بزاریم. بنظرتون روش htaccess خوبه یا روشهای مطمئن تری هم داریم؟؟؟ کدومن؟؟؟ آخه در این روش رمز رو که داریم تویه یه فایل مشخص و بدون محافظت میزاریم. محافظت از خود htaccess هم مهمه که من نمیدونم باید چکار کنم؟؟؟
ممنون راهنماییم کنید





علاقه مندی ها (Bookmarks)