سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: مشکل در نصب قسمت پایگاه داده

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Question مشکل در نصب قسمت پایگاه داده

    سلام
    در زمان نصب در قسمت پایگاه داده، از ما نام کاربری ، رمز عبور و نام پایگاه داده رو می‌خواد، این ها رو باید با اسم های خاصی پر کنیم یا هر چیزی که بذاریم اوکیه؟ چون برای من ایراد میگیره که نمیتونه به mysql و دیتا بیس وصل شه
    مرسی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    227
    تشکر
    6
    تشکر شده 39 بار در 32 ارسال
    شما اگر میخواین روی لوکال کار کنین اول یکی از برنامه های شبیه ساز مثل xammp و easy php رو باید نصب کنین(اگه نصب کردین حتما نسخه جدید باشه)
    بعد از این که وارد برنامه میشین باید در قسمت مدیریت شما یه دیتابیس ایجاد کنین(با نام دلخواه، این نام رو در موقع نصب در قسمت databace وارد میکنین)
    برای این دیتابیس میتونین user و pass انتخابی بزارین اما به نظر من نزارین بهتره...(اگه خواستین آموزشش رو میدم، اما لازم نیست چون ما از PC استفاده میکنیم یعنی کامپیوتر شخصی ) )
    معمولا نام کاربری بصورتdefault معمولاً از نام کاربری root و بدون رمز عبور استفاده می‌شود...
    اینکار و کنین دیگه هیچ مشکلی پیش نمیاد
    در ضمن شما بهتره که یه سری به بخش مستندات سایت بزنین تا به اطلاعاتتون اضافه شه( نمیکم بلد نیستینا ولی اینطور نشون میده) ندانست عیب نیست!!
    موفق و موئید باشید.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    من خب واقعا بلد نیستم تازه دارم شروع میکنم از کتاب آموزشی هم که همین جا بوده استفاده دارم میکنم من WampServer رو نصب کردم و روی اون دارم کار میکنم و پله پله دارم همون طوری که تو آموزش نوشته جلو میرم ولی این جور ایرادات و مگیره
    مرسی لطف کردین

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    227
    تشکر
    6
    تشکر شده 39 بار در 32 ارسال
    بعضی موقعه ها(همیشه) نباید به یه چیز اکتفا کرد باید از اون حدود بگذری فرق دانش آموز با دانشجو....
    منظور
    فقط به کتاب و گفته های من یا کسی دیگه اکتفا نکن..

    در ضمن کاری که گفتم رو روی wamp اجرا کن بعد به مشکلی برخوردی تایپیک رو ادامه بده..
    در ضمن همه ی ما یه روزی تازه وارد بودیم
    **!!WELCOME TO JOOMLA WORLD!!**
    (اینو به من کسی نگفتا )

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •