سلام من میخوام قالبم رو با نرم افزارهای WampServer.2.5 و یا XAMPP.5.6.3 نصب کنم اما هر بار توی مرورگر وارد localhost میشم از بنده پسورد طلب میکنه.
ممنون میشم از دوستان بنده رو راهنمایی کنند
اینم تصویری از مرورگرم
![]()

سلام من میخوام قالبم رو با نرم افزارهای WampServer.2.5 و یا XAMPP.5.6.3 نصب کنم اما هر بار توی مرورگر وارد localhost میشم از بنده پسورد طلب میکنه.
ممنون میشم از دوستان بنده رو راهنمایی کنند
اینم تصویری از مرورگرم
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
ابتدا اکر پیشنهاد میکنم از موزیلا استفاده کنید
مورد بعد این که مشکل شما در زمان نصب هست
از اموزش زیر کمک بگیرید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)