واقعاً؟
اینجوری وقتی پوشه mudule بیاد رو نویسی بشه رو پوشه madule توی هاست، ماژولهای نصب شده توی سایت از بین نمی رن؟ یا هر پوشه دیگه ای که قراره کپی بشه تو هاست!

واقعاً؟
اینجوری وقتی پوشه mudule بیاد رو نویسی بشه رو پوشه madule توی هاست، ماژولهای نصب شده توی سایت از بین نمی رن؟ یا هر پوشه دیگه ای که قراره کپی بشه تو هاست!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز سلام
اگر ماژول های پیشفرض جوملا را شخصی سازی نکرده باشید هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.
موفق و پیروز باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام.
من اون کارو انجام دادم. متاسفانه هنوز مشکل وجود داره.
بعد یکی از دوستان فرمودن :
"تو تنظیمات کلی از مدیریت جومولا mod writer ببین فعاله ؟
اگه دیدی فعاله باید فایل htacess یه سری ویرایش بشه
اولیش اینه که .txt رو ازش ورداری و تغییر نام بدی به htacess. حالا قبل اینکه این تغییر نام بدی برو # به همون تابع بده
هیچ اتفاقی نمی افته نگران نباش
دقت کن فایل اول htacess.txt ویرایش که کردی تغییر نام بده به htacess.
اگه جواب نداد برگردون رو حالت قبل"
این کارو هم انجام دادم
تا یه نصف روز اوکی بود
اما الان دوباره تست کردم و مشکل داره متاسفانه
کار دیگه ای هست که انجام بدم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
دوست عزیز فکر کنم برگرده به هاستت
تا نشه دید نظر قطعی نمی شه داد
از سر تجربه چیزی رو که می دونستم گفتم
امیدوارم از تجربه دیگران استفاده کنی و مشکلت حل بشه
موفق باشی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام دوباره
آقا من دیشب که تست کردم و جواب دادم بهتون، هنوز وارد پنل هاست نشده بودم.
مشکل با همون چیزی که شما می فرمایید حل شده انگار و دلیلی که برای آخرین بار این مشکل پیش اومده بود این بوده که تعداد بازدید در لحظه کم آورده بوده.
بازدید در لحظه رو بردم بالا و فعلاً مشکل نبوده و سرعت هم بالا رفته.
بازم ممنونم. فکر نکنم مشکلی پیش بیاد ولی اگر مشکلی پیش اومد دوباره می پرسم ازتون
از همه دوستان ممنونم که این مدت وقت گذاشتید واسه من
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
خوب خدا رو شکر
این Internal Server Error 500 نمی دونم چه داستانی شده جدیداً
یه سایت وردپرسی و جومولایی منم یهو بدون هیچ کاری اومد پایین
فکر کنم میزبان های وب ما تو ایران دارن کم کم بی مهری می کنند
می گم برای دوستان که به مشکل بر خوردن حل کنند
تابع Options +FollowSymLinks رو در فایل htacess.txt قبل از تغییر نام به htacess.
به Options +FollowSymLinks# تبدیل کنند بعد فایل htacess. به این تغییر نام بدن
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
شاید دوستان جوملایی با کمک هاست ها بتونن این مشکل رو رفع کنن در آینده.....
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
یکی از مواردی که بسیار مهم هست انتخاب هاست مناسب هست
هاست باید با جوملا به خوبی سازگار باشه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
واقعاً گیر کردم!!!
هنوز مشکل هست. فقط یه روز خوب بود.
من تمام پسووردهامو عوض کردم و دوباره همون کارای قبلی رو انجام دادم اما هنوزم این مشکل هست!!!! گفتم شاید کسی منو هک کرده باشه! یه مدت بشدت از کشورهای کره و تایوان و مالزی و... میخواستن پسوورد منو در بیارن! چرا؟ نمی دونم. اما احتمالاً پروژه دانشجوییشونه!!! خدا می دونه فقط من سعی کردم چندتا کار انجام بدم که دیگه اونا نتونن براحتی روی سایت من کار کنن....
چندتا نکته بنظرم اومده که میخوام مطرح کنم:
1-من روی پوشه administrator هاست پسوورد دارم.
2- از پلاگینی استفاده می کنم که آدرس ورود به پنلم رو عوض می کنه.
3-توی همین دانشنامه که اون بالا آقا مرصاد قرار دادن نوشته بود که بعضی سایتها از تصاویر و مطالب مختلف سایتهای دیگه استفاده می کنن. من فولدرهای متعددی از عکس دارم و نمی تونم توی تک تک اونها این کد رو وارد فایل .htaccessشون بکنم. ممکنه این مشکل از همین گذر اتفاق افتاده باشه؟ البته سایت من بازدید زیادی نداره حدود 35 تا 80 بازدید در روز متغیر هست و رنکینگ آلکسای من هم 38هزاره..... فکر کنم افزونه هایی واسه جلوگیری از کپی برداری وجود داره....؟
4-من از "هاستینگ ابری پارس پک" هاست گرفتم و طی 8 9 ماه گذشته هیچ ایرادی نداشته.یهویی اینجوری شد! هاست ابری اونها طوری هست که بنظر میاد واسه جوملا مشکلی نداشته باشه. جوملا ، ووردپرس و پرستاشاپ رو براحتی با یه کلیک میشه نصب کرد. این جزو امکاناتشون هست...
5-توی public_html یه سری فایل و فولدر دارم که وقتی برای اولین بار جوملا نصب میشه این فایل و فولدرها extract نمیشه. واستون می نویسم :
فولدرها : cgi-bin ----- installation-old ------ phocamapskml -------
فایلها : همزمان هم robots.txt.dist وجود داره هم robots.txt ----- فایل بعدی : php.ini ---
سوالم اینه که تو این مواردی که ذکر کردم خدمتتون چیز مشکوکی نمی بینید؟! مخصوصاً در مورد هاستیگ.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از بعد از این که این مطلب رو اینجا نوشتم دوباره اوضاع سایت خوب شده!!! گیری کردیما بخدا!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)