سلام من میخوام قالبم رو با نرم افزارهای WampServer.2.5 و یا XAMPP.5.6.3 نصب کنم اما هر بار توی مرورگر وارد localhost میشم از بنده پسورد طلب میکنه.
ممنون میشم از دوستان بنده رو راهنمایی کنند
اینم تصویری از مرورگرم
![]()

سلام من میخوام قالبم رو با نرم افزارهای WampServer.2.5 و یا XAMPP.5.6.3 نصب کنم اما هر بار توی مرورگر وارد localhost میشم از بنده پسورد طلب میکنه.
ممنون میشم از دوستان بنده رو راهنمایی کنند
اینم تصویری از مرورگرم
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)