دوستان من تونستم دو سیستم رو بوسیله ی Jfusion با هم ست کنم (جوملا 3 و ویبی)
اما یه مشکلی دارم که خیلی جدیه
بعد از لاگین تو ویبی یوزر تو جوملا هم لاگین میشه ، اما برعکسش کار نمیکنه
یعنی وقتی تو جوملا لاگین کنم تو ویبی لاگین نمیشه
میشه کمک کنید
خیلی وقتمو گرفته
دو روزه درگیرشم




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)