سلام من وقتی روی دکمه ی نمایش سایت میزنم هوم پیج ومپ سرور باز میکنه راه حلی دارین؟
یعنی سایتو نمایش نمیده
ممنون

سلام من وقتی روی دکمه ی نمایش سایت میزنم هوم پیج ومپ سرور باز میکنه راه حلی دارین؟
یعنی سایتو نمایش نمیده
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
index.htm رو به 1.htm تغییر نام بده در روت اصلی فایل ها
بهتر بود سایت رو درون یک پوشه جدا می ریختید تا این مشکلات پیش نیاد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)