-
کامپوننت ادمبن پیدا نشد
سلام
من سایتمو روی لوکال طراحی کردم. هیچ مشکلی هم نداره ولی وقتی روی هاست آپلود میکنم میگه که :
404 - یک خطا رخ داده است
shamssms.ir
کامپوننت پیدا نشد
هر کاری هم میکنم درست نمیشه و نمیتونم وارد قسمت مدیریت بشم!
میشه شما یه بررسی بکنید لطفا؟
اصلا لینک ادمین میگه که وجود نداره! چیکار کنم؟ لطفا کمک کنید.
shamssms.ir/administrator
یه سوال دیگه هم داشتم که چرا اسلاید شوهای ویجتکیتم بصورت اتوپلی کار نمیکنه . درحالیکه بصورت اتوپلی گذاشتمشون؟!
ویرایش توسط rezakhbonab : 03-15-2015 در ساعت 07:42 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
03-15-2015 07:39 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
احتمالا در انتقال از لوکال به هاست، یه جای کار شما اشکال داره
در دانشنامه جوملا این موارد را بررسی و طبق آموزش پیش برین
بعضا آپشن های ویجت کیت برعکس عمل میکنند، همچنین اگر از نسخه نال شده این افزونه استفاده میکنید، احتمال خرابی و کار نکردن بعضی از امکانات وجود دارد
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
یک بار بسته نصبی جوملاتون ( که روش تغیراتی ندادید ) رو در هاست روی جوملای فعلی اکسترکت کنید و سپس پوشه installation رو حذف کنید
در بیشتر مواقع مشکل حل میشه
قبلش حتما بک اپ تهیه کنید ( که طبق فرمایش خودتون در لوکال یه بک اپ دارید )
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)