باز هم باید این چمله رو تکرار کنیم که اینجا انجمن پشتیبانی مامبو هست.
فایل زبان جوملا چه ربطی به مامبو داره من نمیدنم !
نکته بعدی هم اینکه شما با فایل زبان میخواین چیکار کنید ؟ مگه فارسی سازی فقط ریپلیس یک فایل زبان هست !