با تشکر از شما دوست عزیز،مدتی بود که مشغله اش داشتم و راه حلی پیدا نمی کردم.فقط اگر امکانش هست لطف کنید و بگید لوگوی پایین را چطور حذف کنم هرچی فایل بود گشتم ولی تصویری پیدا نکردم؟آیا تصویر هست یا کد و کجا قرار دارد؟نوشته اصلی توسط yuosof [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی





علاقه مندی ها (Bookmarks)