-
گذاشتن مطالب بدون وارد شدن به بخش مدیریت و از طریق اکانت کاربری در سایت
سلام دوستان و سروران گرامی
من میخوام بدون ایتکه وارد بخش مدیریت جوملا بشم مطالبی در سایت انتشار دهم و این کا رو از طریق اکانت کاربری در سایت انجام دهم این امکان وجود داره ؟ و به چه صورتی باید باشه؟ فقط شنیدم اینطوری هم میشه ولی هر چی گشتم آموزشی در این زمینه پیدا نکردم .ممنونم از شما اساتید بزرگوار
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از pouya5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
07-23-2015 08:23 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام
در منوی کاربری، آیتم جدیدی بسازید و نوع اون رو ایجاد مطلب قرار بدید.
بعد از ورود به سایت، از لینک ایجاد شده در منوی کاربری، مطلب خود رو ارسال کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از H@m3d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
سلام H@m3d عزیز
ممنونم از راهنماییتون بسیار عالی و کامل بود
این لینک برای ایجاد مطلب رو ساختم ولی یه مشکلی داره روی لینک کلیک میکنم به صفحه ناوبر میره و خطا 404 رو میده . باید اینجا ماژولی یا منویی باشه ؟ چطوری ؟ هر چی بررسی کردم این دو روز متوجه نشدم کجا رو اشتباه رفتم .
ممنونم
ویرایش توسط pouya5 : 07-24-2015 در ساعت 08:55 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
pouya5
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام H@m3d عزیز
ممنونم از راهنماییتون بسیار عالی و کامل بود
این لینک برای ایجاد مطلب رو ساختم ولی یه مشکلی داره روی لینک کلیک میکنم به صفحه ناوبر میره و خطا 404 رو میده . باید اینجا ماژولی یا منویی باشه ؟ چطوری ؟ هر چی بررسی کردم این دو روز متوجه نشدم کجا رو اشتباه رفتم .
ممنونم
کافیست کاربران رو از نوع نویسنده تعریف کنید
در منوهاتون یک گزینه از نوع ایجاد مطلب جدید بسازید و مخصوص کاربران ویژه قرار بدید
حالا کاربرانتون میتونن از طریق سایت اقدام به ارسال مطلب جدید کنند
*** اگه بخواید کلیه کاربران اتوماتیک بعد از عضویت سطح دسترسی نویسنده داشته باشند باید با گزینه انتخابها در بخش مدیریت کاربران سطح دسترسی بعد از عضویت رو نویسنده کنید
درضمن :
مطالب ارسال شده توسط نویسنده ها رو مدیران باید تایید و منتشر کنند وگرنه منتشر نمیشه مگر شما سطوح دسترسی رو تغییر بدید
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از P30Yaran عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
تشکر از اساتید محترم .
بله درست شد .ممنونم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام صبح بخیر
من کاربر تازه وارد هستم
و با جوملا آشنایی چندانی ندارم اما بخاطر مسئولیت کاری طراحی وب سایت شرکت به من سپرده شده
سئوالی که برایم مطرح شده اینه که در بخش محصولات سایت زمانی که مطلبی میگذارم برای نمایش این مطلب در گوشه سمت چپ صفحه می افته و اصلا" شکل زیبایی نداره و چون سایت شرکت فنی مهندسی هستش این یه مشکل بزرگه خواهشا" منو راهنمایی کنید یا حتی اگه مطرح کردن سئوالم اینجا اشتباست بگید مشکلمو توی کدوم صفحه بید مطرح کنم
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
محبوب
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام صبح بخیر
من کاربر تازه وارد هستم
و با جوملا آشنایی چندانی ندارم اما بخاطر مسئولیت کاری طراحی وب سایت شرکت به من سپرده شده
سئوالی که برایم مطرح شده اینه که در بخش محصولات سایت زمانی که مطلبی میگذارم برای نمایش این مطلب در گوشه سمت چپ صفحه می افته و اصلا" شکل زیبایی نداره و چون سایت شرکت فنی مهندسی هستش این یه مشکل بزرگه خواهشا" منو راهنمایی کنید یا حتی اگه مطرح کردن سئوالم اینجا اشتباست بگید مشکلمو توی کدوم صفحه بید مطرح کنم
ممنون
سلام
ورود تون رو به جمع جوملایی ها و انجمن جوملا فارسی تبریک میگم
برای مطرح کردن سوال تون بر حسب نوع نسخه جوملایی که استفاده میکنید تاپیک رفع اشکال هست وجود داره اونجا سوال تون رو مطرح کنید
لطفا آدرس سایت رو بدید تا بررسی کنم یا از مشکل تون shot screen بزارید ببینم
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
2 کاربر زیر از P30Yaran عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.
-

نوشته اصلی توسط
pouya5
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
تشکر از اساتید محترم .
بله درست شد .ممنونم
سلام دوستان . ببخشید من امروز رفتم و یک مطلب از سمت کاربری خواستم بزارم ولی هر کاری میکنم ذخیره نمیشه همه اون موارد درست شده الان ذخیرش کار نمیکنه ؟ جریان چیه ؟؟؟؟؟ خیلی ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
pouya5
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام دوستان . ببخشید من امروز رفتم و یک مطلب از سمت کاربری خواستم بزارم ولی هر کاری میکنم ذخیره نمیشه همه اون موارد درست شده الان ذخیرش کار نمیکنه ؟ جریان چیه ؟؟؟؟؟ خیلی ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید .
توی بخش سایت میگید دیگه؟
چک کنید ببینید تداخل Java script نداره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
P30Yaran
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
توی بخش سایت میگید دیگه؟
چک کنید ببینید تداخل Java script نداره
---------------------------------------------------------
سلام . بله دوست عزیز منظورم توی سایت هست . من نمیدونم جاوا اسکریپت چیه ؟ چون با کد نویسی و برنامه نویسی آشنایی ندارم . سایتمم دیگه از طرف کسی که درستش کرده برام پشتیبانی نمیشه . ممنونم بفرمایید چکار کنم . مرسی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)