سلام و عرض خسته نباشيد
نكته:
يادم هست كه اين سئوال رو قبلا يكي از دوستان پرسيده بودند ولي هر چهقدر گشتم متاسفانه يافت نشد (آنچه يافت مي نشود،آنم آرزوست) .. ;D 8)
حالا سئوالم اينه كه در قالب Waterstone چطور :
تغيير حالت لينك هاي left و right از Bold به Bold/
با تشكر
------------------
محمد ميرزائي






علاقه مندی ها (Bookmarks)