درود بر شما !
تقریبا همه ی این مدل افزونه ها ( player ) دارای لوگو میباشند و تقریبا خیلی هاشو نمیشه برداشت البته در نسخه ی آزادش . زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن و به کیفیت کارت فکر کن .
این افزونه قابلیت درج لوگو هم داره از لینک زیر دانلودش کن
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]



پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)