سلام
پیشنهاد م یکنم از همون نسخه 3 استفاده کنید فکر نمی کنم امکاناتی کم داشته باشه.
همچنین از یه مرور گر دیگه تست کنید.
شاد باشید

سلام
پیشنهاد م یکنم از همون نسخه 3 استفاده کنید فکر نمی کنم امکاناتی کم داشته باشه.
همچنین از یه مرور گر دیگه تست کنید.
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)