سلام به همه دوستان
ار آنجا که جوملا 3 جدیدتر از جوملا 2 هست برای کسی که میخواد یک سایت رو تازه شروع کنه به نظر شما از جملا 2 استفاده کنه یا 3 کدوم کاملتر هست و افزونه های بهتری داره
ممنون میشم سریعتر راهنماییم کنید

سلام به همه دوستان
ار آنجا که جوملا 3 جدیدتر از جوملا 2 هست برای کسی که میخواد یک سایت رو تازه شروع کنه به نظر شما از جملا 2 استفاده کنه یا 3 کدوم کاملتر هست و افزونه های بهتری داره
ممنون میشم سریعتر راهنماییم کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)