سلام به همه دوستان
ار آنجا که جوملا 3 جدیدتر از جوملا 2 هست برای کسی که میخواد یک سایت رو تازه شروع کنه به نظر شما از جملا 2 استفاده کنه یا 3 کدوم کاملتر هست و افزونه های بهتری داره
ممنون میشم سریعتر راهنماییم کنید

سلام به همه دوستان
ار آنجا که جوملا 3 جدیدتر از جوملا 2 هست برای کسی که میخواد یک سایت رو تازه شروع کنه به نظر شما از جملا 2 استفاده کنه یا 3 کدوم کاملتر هست و افزونه های بهتری داره
ممنون میشم سریعتر راهنماییم کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
بهتره نسحه 3 را دنبال کنید.
هم تفاوت چندانی از لحاظ یادگیری نداره و هم امکانات براش فراهم هست و فکر نمی کنم کمبودی نسبت به دو داشته باشه و از طرفی هم نسخه 2 دیگه پشتیبانی نمیشه.
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اما من نسخه سه رو نصب کردم و مثلا ویرچومارت روش کار نکرد حتی جومشاپ هم روش کار نکرد آگه نسخه ای از این افزونه ها رو میشناسید که رو جوملا سه کار کنه لینک بدین ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
درود بر شما !
من کامپوننت مورد نظر رو دارم اگه تا هفته ی بعد میتونی صبر کنی داخل سایت میزارم میتونی فارسی شدشو دانلود کنی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)