نوشته اصلی توسط farzandekhak.com [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
درود بر شما !
مشکل همینه ، نباید نصب کنی ، شما یه سایتی رو قبلا طراحی کردی ، دیتا بیس رو هم ایمپورت کردی ، الان باید سایت رو در پوشه ی WWW ، قرار بدی یا به عبارتی pate کنی .ولی هنگامی که میخوام سایت جوملایی که طراحی کرده بودم رو نصب کنم، خطا میده و کلی ایراد میگیره
در پناه یزدان




علاقه مندی ها (Bookmarks)