با اهدای سلام و ادب .
دوست عزیز اصلا پیشنهاد نمی کنم که از جوملا 1.5 استفاده کنید .
هم امنیت هسته و هم امنیت افزونه ها پائین هست و این یعنی ریسک کامل .
با توجه به قالب های زیبا و حرفه ای پیشنهاد میکنیم به جای تبدیل قالب جوملا 1.5 به 3 از قالب های حرفه ای تر استفاده کنید اما هم خود جوملا قابلیت اپدیت به نسخه جدید را دارد هم امکان تبدیل قالب به نسخه های بالاتر وجود دارد اما اصلا عقلانی نیست .
موفق باشید .





علاقه مندی ها (Bookmarks)