ممنونم از آموزشتوننوشته اصلی توسط hamidy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ولی برای من که بار اولمه همینم یه خورده سنگینه .. متوجه نمیشم
اول این که دیتابیس مربوطه رو بسازید یعنی چی ؟/ باید چطوری بسازم ؟؟؟
اصلا باید کجا بسازم ؟؟ توی هاست ؟
دوم زمانی که ایمپورت میکنم با هر دو فرمتش این میاد(توی سیستم خودم روی wampserver کلیک میکنم و phpmyadmin رو باز میکنم نه توی هاست)
توی هاست هم ایمپورت کردم اینو میگه:
کاملا گیج و سر در گم هستم ...ممنونم که کمکم میکنید







علاقه مندی ها (Bookmarks)